O MARCE

DASTAN już od trzydziestu lat, roku 1989, kreuje styl Polaków tworząc ubrania cechujące się klasyczną elegancją z wyczuciem najnowszych trendów. Marka do dziś pozostaje w 100% polską, a jej siedziba, wraz z działem projektowym i krawieckim znajduje się niezmiennie kilkanaście kilometrów od Łodzi – kolebki krawiectwa i przemysłu włókienniczego. DASTAN to firma rodzinna, w której poza więzami krwi, właścicieli łączy pasja do mody oraz doświadczenie w branży odzieżowej przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dzięki temu marka od trzech dekad jest optymalnie zarządzana, prowadząc spójną i stabilną politykę. Skutkuje to sukcesywnie zwiększającą się liczbą salonów firmowych oraz partnerskich.

Choć marka DASTAN znana jest przede wszystkim z wysokiej jakości garniturów, jej portfolio obejmuje pełną ofertę odzieży męskiej: od okryć wierzchnich, przez wspomnianą klasykę czy ubrania w stylu casual, aż do bielizny, dodatków oraz akcesoriów. Właścicielom marki zależy na zachowaniu najwyższych standardów jakości, dlatego wszystkie ubrania z metką DASTAN wykonywane są w Polsce.

 

W ciągu roku marka przygotowuje dwie pełne kolekcje: na sezon wiosna-lato oraz jesień-zima. Należy jednak podkreślić, że nowe fasony wprowadzane są na rynek praktycznie w każdym miesiącu. Podstawowym założeniem marki są, poza regularnymi kolekcjami sezonowymi, także krótkie, niepowtarzalne, a często również limitowane serie. Dzięki temu marka w szybki i dobry sposób reaguje na obowiązujące trendy i odpowiada na wzrastające potrzeby klientów.

 

Sezonowość produktu i przemijalność trendu zwiększa konieczność wymiany garderoby, a więc częstsze wizyty w sklepie. Dlatego też marka, poza klasyką, proponuje swoim klientom ubrania, w których wykorzystano najnowsze trendy i hity każdego sezonu. Mając świadomość, że marka nie może bazować jedynie na sprzedaży garniturów, rozwijana jest gama produktów casual, tak by klienci przychodzili po zakupy nie tylko od święta, ale też na co dzień – np. po wygodne spodnie, sweter czy buty.

 

Marka oferuje kolekcję nie tylko na miarę potrzeb i portfela, ale też szytą na miarę. Dzięki temu “bardziej wymagającym” klientom, proponuje odszycie garnituru, marynarki czy spodni nadwymiarowych tj. 60, 62, 64. Wszystko to dzięki specjalnym wzornikom dostępnym w salonie. Klient mierząc wzornik w rozmiarze nieodszywanym w standardzie ma możliwość, by w wybranej tkaninie taki rozmiar został uszyty specjalnie dla niego. Dodatkowym autem jest dopasowanie detail, takich, jak długość rękawów, szerokość nogawek czy głębokość wszycia rękawów.

 

Dzięki systemowi centralnych promocji i wyprzedaży produktów marka dba o to, by rotacja asortymentu w salonach była wysoka. Dodatkowym wsparciem sprzedaży są działania reklamowe oraz w zakresie public relations, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych oraz regularne konsultacje doświadczonego merchandisera, który pomaga zorganizować przestrzeń sklepu i odpowiednio wyeksponować produkty.

Klienci cenią w marce DASTAN wysoką jakość w połączeniu z przystępnymi cenami. W czasach kiedy świat zalewany jest międzynarodowymi koncernami i kolejnymi markami oferującymi modę fast-fashion, klienci zwracają się ku lokalnym markom, tworzącym świadomą modę. Jedną z nich jest DASTAN, którego program lojalnościowy Dastan Klub.

 

Do głosu dochodzi młode pokolenie, a dotychczasowi klienci coraz rzadziej potrzebują nowej wizytowej odzieży, bo coraz mniej mają okazji by ją wykorzystać. Dlatego by sklep został zauważony przez klienta z nowego pokolenia, takiego, który okazji zakupowych ma wystarczająco, by generować utarg, marka tworzy warunki zakupowe, które będą równie odświętne jak sam strój. To okoliczności w jakich klient chce poczuć się choć odrobinę luksusowo. Marka daje mu to w postaci komplementarnej i zawsze zgodnej z trendami oferty produktowej, jaką będzie mógł nabyć w stylowym wnętrzu.

WŁASNY SALON POD OPIEKĄ DOŚWIADCZONEJ MARKI

System franczyzowy marki DASTAN oparty jest na zasadach franczyzy depozytowej.

 

Aktualnie marka posiada niemal 30 własnych salonów, kilka franczyzowych, a także ponad 100 sklepów partnerskich na terenie całej Polski.

 

W związku z dynamicznym rozwojem marka poszukuje Partnerów franczyzowych w miastach o wielkości powyżej 30tys. mieszkańców. 

DASTAN oferuje partnerom:

• pomoc w ocenie lokalizacji sklepu

• wsparcie w negocjacjach z centrami handlowymi

• bezpłatny projekt aranżacji salonu

• pomoc w realizacji prac nad projektem architektonicznym, branżowym oraz koordynacji prac adaptacyjnych w lokalu

• możliwość współfinansowania aranżacji w oparciu o atrakcyjny system spłat

• dostarczenie sprawdzonych standardów Visual Merchandising

• darmowe oprogramowanie oraz sprzęt (kasy fiskalne i komputery) niezbędne do prowadzenia salonu

• pakiet szkoleń dla właściciela oraz pracowników

• wsparcie w procesie rekrutacji

• opiekę merytoryczną doświadczonego i wykfalifikowanego Kierownika Regionalnego

• podręcznik operacyjny ułatwiający prowadzenie salonu

• reklamę i promocję salonu w popularnych kanałach sprzedaży

• stałe zaplecze marketingowe

• brak dodatkowych opłat za wykorzystanie wizerunku (w tym opłat licencyjnych)

• pełne zatowarowanie sklepu, logistykę dostaw uzupełniających, bieżącą analizę sprzedaży oraz zarządzanie towarem

• optymalizację dostaw i rotację dostępnego towaru

• promocyjne akcje sprzedażowe

• atrakcyjne warunki prowizyjne 

DASTAN oczekuje od partnerów:

• miasta o wielkości powyżej 30 tys. mieszkańców

• lokalu o powierzchni od 70 do 90 m 2 w atrakcyjnej lokalizacji (centra handlowe lub przy ulicy handlowej)

• odpowiedniego zaplecza finansowego, pozwalającego pokryć koszty inwestycji związanej z adaptacją lokalu wg wytycznych marki DASTAN

• zaangażowania w efektywne zarządzanie salonem

• ubezpieczenia powierzonego towaru

PRZEWIDYWANA KWOTA INWESTYCJI

Przystąpienie do sieci DASTAN nie wiąże się z żadnymi opłatami licencyjnymi. Marka udzieli partnerowi prawa do wykorzystywania, wypracowanego przez trzydzieści lat funkcjonowania, wizerunku. Zaprojektuje lokal zgodnie z najnowszym konceptem architektonicznym, zagwarantuje wykonanie wyposażenia z góry określonej cenie, ale jeśli partner znajdzie tańszego wykonawcę elementów wyposażenia salonu, które będą spełniały wymagania marki – zadba aby partner zaoszczędził. Partnerstwo w biznesie to jeden z priorytetów marki.

 

Marka przedstawi szczegółowy rachunek inwestycji, w którym wyszczególni koszty wszystkich elementów, niezbędnych by przystosować sklep partnera do standardów sieci DASTAN.

 

Kolejnym etapem będzie analiza opłacalności inwestycji. Partner i marka wykonają ją wspólnie. W oparciu o kilka informacji dotyczących dotychczasowej kondycji sklepu partnera, marka będzie w stanie przedstawić prognozowane obroty, aby partner mógł świadomie dokonać oceny przed podjęciem decyzji.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zgadzam się