fbpx

(NIE)CODZIENNY

Kolekcja jesień-zima 2020

DASTAN to marka, która niezwykle ceni prawdziwe relacje. Budowanie więzi jest dla twórców tej rodzinnej firmy naturalne. Podobnie jak pomoc kiedy ktoś jej potrzebuje. Gdy na początku 2020 roku podjęto decyzję, że DASTAN, jak co rok wesprze WOŚP, pojawił się pomysł aby na licytację wystawić coś naprawdę wyjątkowego. Zdecydowano, że jej przedmiotem stanie się możliwość zostania modelem – ambasadorem kolejnej kampanii marki. Efektem tych działań jest kampania (NIE)CODZIENNY. 

Kampania
Pomysł na sesję był prosty. Pokazanie jej bohatera, zwycięzcy licytacji na rzecz WOŚP, Pana Marka Żochowskiego, współczesnego mężczyzny w jego codzienności, w naprawdę „jego” miejscach, w mieście, w którym żyje. I tak, w najbardziej upalne dni w roku, powstała kampania na sezon jesień-zima 2020/21 DASTAN. Efektem dnia zdjęciowego jest dynamiczna kampania w klimacie mody ulicznej. Widzimy codzienność bohatera, jednak w tyle głowy nieprzerwanie towarzyszy nam myśl, że jest ona niecodzienna. Podobnie jak sam bohater, niby codzienny, zwyczajny, jednak niezwykły…

„Czuję się zarówno zabawnie, jak i ekscytująco. To niesamowite, że facet, na co dzień zajmujący się finansami, dużymi liczbami i skomplikowanymi tabelami, nagle zostaje twarzą kampanii marki tworzącej męską modę.

 

Przeczytaj cały wywiad z Markiem Żochowskim – zwycięzcą licytacji na rzecz WOŚP i bohaterem kamapnii (NIE)CODZIENNY

Kolekcja
Nie tylko najnowsza kampania DASTAN pokazuje tę niecodzienną codzienność. Podobnie jest z kolekcją zaprezentowaną w kampanii. Zobaczyć można w niej pełen przekrój oferty marki, wystylizowany tak, żeby każdy mężczyzna mógł czerpać inspiracje garściami. Ubrania zestawiono w sposób odpowiadający codziennemu trybowi życia dynamicznego, mieszkającego w mieście mężczyzny. Widoczne są więc zestawy idealne na wieczorne, eleganckie wyjście, biznesowe, ale także całkowicie dzienne, casualowe, które doskonale sprawdzą się podczas spaceru w wolny ciepły jesienny dzień. Realia dotyczące dress codu oraz nawyki w temacie ubioru nieco się zmieniły podczas pandemii. Mężczyźni szukają więcej luzu i komfortu, dlatego w kampanii mocno podkreślono fakt, że oferta elegancka i casualowa to w marce DASTAN równorzędni partnerzy.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zgadzam się