fbpx

MOJE MIASTO

Kolekcja wiosna-lato 2020

zdjecie_glowne_wisona-lato
wiosna-lato zdjecie 1

Kiedy tworzyliśmy najpierw kolekcję, a następnie kampanię na sezon wiosna-lato 2020 nie mieliśmy pojęcia co za chwilę się wydarzy. Myśleliśmy o tym, czego w czasach, kiedy wszystko dostępne jest na wyciągnięcie ręki, oczekuje mężczyzna. Spisaliśmy wnioski i na ich podstawie powstała niewielka kolekcja stanowiąca odzwierciedlenie realnych potrzeb mężczyzny. Doskonała baza męskiej szafy, nowoczesne rozwiązania pozwalające cieszyć się noszeniem garnituru nawet latem i nutka ekstrawagancji jako wisienka na torcie. Mężczyzna noszący nową kolekcję DASTAN miał celebrować życie w mieście, cieszyć się każdą chwilą w nim. Nagle wszystko stanęło w miejscu, a kampania „MOJE MIASTO” nabrała zupełnie innego sensu…

w-l 3

KAMPANIA

Planując kampanię na sezon wiosna-lato 2020 zespół DASTAN postanowił wyjść do miasta, bo to właśnie w miastach znajdują się salony marki, żyją zarówno klienci, jak i zespół. Oczywiście mogłoby to być piękne, egzotyczne i gorące miasto. Byłoby to jednak wbrew polityce firmy, która od ponad trzydziestu lat funkcjonuje w Polsce, szyje i sprzedaje kolekcje. Kampanię stworzono więc na warszawskich Bulwarach Wiślanych, jeszcze nie zielonych i gorących, ale ciekawych architektonicznie i po prostu „naszych”. W rezultacie powstała kampania stanowiąca hołd dla naszych miast, w których żyjemy. Zobaczyć można w niej mężczyznę, który wyszedł na spacer bulwarami, jest u siebie, jest mu dobrze, czuje się dobrze w swoim mieście. Eksploruje dobrze mu znane miejsce i znajduje różnego rodzaju smaczki np. ciekawą mozaikę stworzoną na moście, doskonały design Centrum Nauki Kopernik czy malarską fasadę Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Efektem tego spaceru jest pokazanie różnorodności miejsc i wpisanych w nie stylizacji. A wszystko to dostępne na jednym bulwarze i w jednej marce. W momencie kiedy wolność korzystania z przywileju życia w mieście została nam nagle odebrana, kampania nabiera dla jej twórców nowego znaczenia. Kiedy powstawała wszyscy mogliśmy żyć w swoim mieście, iść na spacer, celebrować wolny czas. Teraz kiedy jesteśmy w domach, wyjątkowo tęsknimy za miastem, a ta kampania staje się symbolem dobrego końca, powrotu do życia i możliwości cieszenia się „moim miastem”. A jesteśmy pewni, że nastąpi to niebawem!

KOLEKCJA

Kolekcja DASTAN na sezon wiosna-lato 2020 stanowi odpowiedź na potrzeby mężczyzn ceniących nowoczesną klasykę. Znalazły się w niej z jednej strony ubrania stanowiące bazę
i absolutny must-have w szafie każdego mężczyzny, z drugiej zaś ubrania wpisane w światowe trendy, które z pewnością staną się hitami sezonu. W kolekcji dostępne są m.in. klasyczne gładkie garnitury w jasnym odcieniu szarości i błękitu, które doskonale sprawdzą się we wszelkich formalnych sytuacjach wiosną i latem. Z myślą o mniej oficjalnych okazjach stworzono lekki i miękki trzyczęściowy garnitur w granatową kratę, uszyty z tkaniny o fakturze przypominającej len. W kolekcji nie mogło zabraknąć hitu wśród trendów – dwurzędowego garnituru. W tym sezonie marka DASTAN postawiła na granatowy model w prążki. Twórcy kolekcji nie mogli również zapomnieć o kracie, na ciepły okres roku stawiają na garnitur w beżu i granacie. Co ciekawe, wszystkie garnitury sprzedawane są tak, że każdy jego element można kupić osobno. Dzięki tej możliwości każdy z klientów może bez problemu dobrać w salonie swój rozmiar bez konieczności przeróbek. Obok garniturów w kolekcji dostępne są marynarki z granatowej tkaniny z domieszką lnu czy modele w kratę, zarówno w stonowanych idealnych na nadchodzący sezon kolorach, takich, jak jasna szarość, beż, błękit, jak i te, które staną się z pewnością najmocniejszym elementem stylizacji np. granatowo pomarańczowa czy ta w odcieniach fioletu. 

Ciekawostką kolekcji jest fakt, że wszystkie marynarki wykończone zostały zarówno na plecach, jak
i w rękawach wzorzystymi podszewkami, wpisującymi się w kolorystykę danego modelu marynarki.
W skład kolekcji wchodzą też spodnie w kant, w zarazem najmodniejszych, jak i ponadczasowych wzorach kraty i pepitki. Dostępna jest również szeroka oferta spodni typu chino w rozbudowanej palecie barw. W sezonie wiosna-lato na klientów czekają kurtki idealne zarówno na marynarkę, jak i noszone same, a także swetry – zarówno w serek, jak i zapinane na guziki, czy koszulki polo.
Wszystko w odcieniach bazowych, których nie może zabraknąć w szafie każdego mężczyzny, ale także w tych królujących w tym sezonie, które muszą znaleźć się w szafie modnego mężczyzny.

Kolekcję uzupełniają zarówno koszule w ulubione przez mężczyzn drobne wzory, jak i dodatki w postaci krawatów, muszek czy poszetek. W tym sezonie marka DASTAN stawia duży nacisk na mocne dodatki. Na mężczyzn poza klasyką elegancji czekają więc najmodniejsze wzory i kolory sezonu, w tym kwiaty czy wzór paisley, a wszystko w nasyconych letnich barwach, bo kiedy nosić kolory jak nie wiosną i latem? Do tego ciekawe spinki do mankietów oraz skórzane buty i paski. W tym sezonie w ofercie marki pojawiły się także ręcznie robione okulary przeciwsłoneczne i biżuteria od polskich producentów. Cała kolekcja wiosna-lato zaprojektowana i uszyta została w Polsce z dbałością o każdy detal i najwyższą jakość wykończenia. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zespół:

Fotograf – Arkadiusz Budkiewicz

Model – Jarosław Nesterowicz

Makijaż – Klaudia Łukasik

Fryzura – Basia Wolna / Gold Hair Concept Studio

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zgadzam się